ela_0801 Kızlar geçen hafta perşembe kan 0.00 çıktı bu sabah adet oldum sandım akşama doğru pedim et parçası doluydu hastaneye gittim beta 13 çıktı şuan kanama çok az 1 ped anca doldu zaten sizce gitmiş midir bebek ilaç falan da vermediler
duygumfoca ela_0801 geçmiş olsun canım inşallah bebeğin tutunmuştur 😢beta 13 çıktıgında birşey demedilermi
aysgl330633 ela_0801 bazen adet gecikmesinde pıhtılı kan şeklinde geliyor ve betada belli bir değer çıkıyor muhtemelen öyle olmuştur
ela_0801 duygumfoca doktor başka doktora sordu değer çok düşük dedi kimyasal da olabilir başka bişeyde kadın doğuma sıra alsın direk dedi yarına sıra buldum da gidicem yarın inşallah vardır hala