gamzetrkk 5haftalık gebeyim ama karın ağrım var batma tarzında hareketle daha çok oluyor chat gptye sordum kanaman yoksa bu dönemde ağrı normaldir diyor
ru_a6 gamzetrkk evet kanama olmadıgı sürece hamilelik boyunca 6 7 aylıkken bile ağrılar oluyor normal ağrılar
yvzslmvekrdsi gamzetrkk rahim büyüyormuş bu dönemde o yüzden kasılmalar ağrılar normalmiş bnmde oluyor 7haftalık brnim