_efinah08 Kızlar folikasit kullanıyormusunuz ? Ben çok kararsız ve tedirgin oldum bu konuda . Folik asit kullanımında bebeğin konuşmasında gerilik , hastalıklar konusunda sorunlar olabileceği açıklamaları var acaba doğrumudur 🤔
duygumfoca _efinah08 zararlı olan hiç birşeyi doktorlar vermez canım asıl kullanmazsan böylr sonuçlar olur maalesef
2bebekbiranne55 _efinah08 2 gebeliğim de de kullanmadım doktorların hepsi kullanmak yönünde tabiki en iyisini onlar bilir ama şükür 1. Doğumda sorun olmadı şuan da 26 haftayım gebelikte de sorun görülmedi
Yazmelegi_ _efinah08 kızımda kullandım bir sorun olmadi . Oğlumda da kullandım hiç bir sorun gözükmüyor suanlik
Dgkfj5 _efinah08 valla eltim içmemiş ama çocuk 4 yaşına girdi konuşamıyor bence alakası yok çocuktan çocuğa değişiyor
kedili1anne Hayır hurafe bunlar Folikasit kullanmamanın daha ciddi sonuçları var örneğin engelli doğum gibi Nöral tüplerin kapanmasına yardımcı oluyor Siz kullanın lütfen