annesioo Kızlar 7,5 aylık oğlum bugün sünnet oldu Rabbim hayırlı yollardan ayırmasın. Şöyle yaptım çabuk iyileşti, böyle yaptım çok kolay atlattık diyen tecrübeli annelerin önerilerini okumak isterim 😇
Helink annesioo 9 aylıkken yaptırmıştık öncelikle yumuşak pet bardağın kenarlarını keserek pipi bölümüne koyuyorduk sürtünmeyi engelliyordu cık ağladığında canı acıdığında ılık su kovaya sokuyordum her ağrıdığında yapıyorduk ve çok etki ediyordu dr önerisiyle bunları yapıyordum
Melikeakkc Deletedmom_8793 yapıyor çocuk cerrahisinden randevu alıyorsunuz öuaneden sonra gün veriyorlar
kaya_kaya Hamazinc krem yazmıştı doktor yara ve pişik için çok çok iyi bir kremdi eczanede bulabilirsiniz. Her altını açtığımda sürüp öyle kapatırdim altını çok çabuk iyileşti Bu arada hayırlı olsun tatlım 🪬😇❤️
ErsBegAs annesioo Sarı kantaron ve tuzlu su banyosu 😍 3 aylıkken yaptırdık iyileşti 1 haftada.. Hayırlı olsun
Melikeakkc Deletedmom_8793 Bilkent devlette yaptırdım kasık fıtığıda vardı, ameliyat olmuşken sünneti de yaptılar