Kızlar antidepresan kullanan veya panik atak anksiyete depresyon sorunu olanlara soruyorum. Benim gebelik öncesi de vardı . Gebelikte ilacı mecbur bırakmıştım ama 16. Haftada geri başladık.
Benimki panik atak da değil tam olarak kaygı krizi ilaç almayınca oluyordu ama . Benim sorunum hep mutsuzum böyle patlayacak gibi bir sıkıntı iç sıkıntısı . Hiçbişey yapmak istemiyorum . İlaç da etki etmiyor artık 30. Lü haftadan sonra 34 teyim şuan . Hormonlardan mı anlamadım doğum sonrası geçer mi acaba böyle olan var mı??