deniz_45 Kızlar 40ım çıktı komşularım yarın bana gelicek bebeğimle aşırı gazlı hiç durmuyo nasıl ikramlık haxırlıcam hiç bilmiyorum sizce onların birşeyler yapıp getirmesi gerekmiyor mu
irmairma deniz_45 kendini yorma, bir kek yap sadece yanına bildiğin bir pastaneden kurabiye gibi vs şeyler alırsın yeter. Senden dört dörtlük şeyler beklemezler sanırım ve çok uzun da oturmazlar diye düşünüyorum 🤔
Ayseguls_baby deniz_45 onların yapıp getirmesi gerekir bizde geçen sene komşularla yeni doğum yapmış komşumuza gittik herkes 1 çeşit yapmıştı çay demlemişti sadece
maviportakal_ deniz_45 ben hazır alıyorum valla börek kurabiye falan akşamdan tatlı yapıyorum sadece sonuçta karın doyurmaya gelmiyorlar yapmasak da olur ama bizde adet haline gelmiş ikramlık
Havin49_ deniz_45 hayır gerekmiyor içlerinden gelirlerse yaparlar içlerinden gelmezse yapmazlar millete güvenme yani herkes senin gibi düşünmüyor olabilir bebek yatınca bi keke çırp çay şeker yeter
Nisanmomy deniz_45 bence hazır şeyler yap. Marketten sigara böreği alıp kızartabilirsin. Pastaneler kek satıyor onlardan alabilirsin. Şu süreçte kimse sizden hizmet beklemez