iremmomi Bugün doktora gittik 7.5 haftadayım kese var bebek var fakat bebek küçük kalmış tam gelişmemiş bana aspirin verdi ecoprin şuan kahve rengi çamur gibi akıntım oluyor neden
selenzen Alttan muayene ettiği içinde olabilir belki veya kullandığın ilaçlardan kaynaklı geçti mi şu an nasılsın