Kızlar delircem 19 haftalık hamileyim özellikle akşam yemeklerinden sonra karnım midemden itibaren öyle bi şişiyo ki nefes alamıyorum yatamıyorum sürekli bi kusma isteği ama oda yok. Resmen iğne gibi batıyo. Doktor önemsemedi. Muayene falanda bi sorun yok herşey yolunda görünüyo. rezene çayı kefir vs içtim fayda etmiyolar. Karnım resmen yarılacak gibi. Geceleri uyuyamıyorum. Böyle olması gerçekten normal mi ben kalan haftalarda ne yapıcam şimdiden böyleysem bi yol gösterin lütfen ya