lnbahar mlsidin 34. Haftada 2.600 lerdeydi 36 şuan 2.900 olmuş doktor normal olduğunu söyledi, inşallah sağlıkla kucağımıza alalım 💖
Zumruduanka160 mlsidin benimde 34+2 dün kontrolde 2400 dedi ve karın çevresi bir hafta önde tombul bir bebiş dedi bana . Sizinki daha da kilolu mesela. Böyle giderse normal doğumu deneriz diyor şekerim olduğu için ve insülin kullandığım için 38. Haftaya kadar beklermişiz
mlsidin Zumruduanka160 benimde şekerden süphelendı ondan olabılır dedı şeker yuklemesı yaptım sorun yoktu ama bebek kılosı önde olduğu ıcın takıp ıstedı bır hafta bakalım ne cıkıcak sonuc
aboutbehis Masallah bebeginize🥰 insallah benim bebegim de saglikli ilerliyordur, yurtdisinda yasiyorum sadece 2 defa ultrason goruntulemesi var hic bilmiyorum iyi gidiyor mu gelisimi🥺