bongomi anneoluyorummm103 çok az kalmış umarım zaman su gibi geçerde sağlıcakla kolaylıkla kavuşursun bebişine 💗💗
bongomi mrym32 hepimiz öyle istiyoruz vallahi inşallah sağlıkla tez zamanda kavuşuruz bebişlerimize 💕
kubos_ bongomi son 6 uygulamaya göre 🩵ama sancılarım var açılma olmadığı için bekliyoruz hala 🫶🏻dualarınızı bekliyorum bu arada 🫣
bongomi kubos_ ayy allah yardımcın olsun inşallah kolaylıkla atlatırsın çok çok pozitif bir doğum hikayen olur 💕
eylusko bongomi yaaa 21 gün sonra bende böyle bir post açmak istiyorum💖 Allah nasip etsin , sağlıcakla alın kucağınıza 😘
bongomi eylusko çoook az kalmış zaman çok çabuk geçiyor senide 21 gün sonra bekliyoruz sağlıcakla kucağına almak nasip olur inşallah 🥰💗