Kızım normaldede hareketli bi çocuk ama 4 yaştan sonra aşırı inatcı ve neyi yapma desem onu inatla yapıyor özellikle sorunumuz yapma dediğim şeyleri yapması daha fazla vuruyor bagırıyor çağırıyor sabrım kalmadı artık ne yapacağım nasıl davranacağım bilmiyorum oturup ağlıyorum sinirden bana vuruyor cıldırtıyor hep öyle değil ama çoğu zaman sıkılıyorum diyip böyle yapıyor elimden geleni yapıyorum beraber vakit geçiriyoruz markete götürüyorum çocuk sonuçta istediği şeyler oluyor bir suru oyuncağı da var ama oynamıyor bilmiyorum napmalıyım ya