smgcbk canım bizde senin gibiydik hatta özelde iki doktora gittik bant var bebeğe sarılma riski olur erken alabiliriz o yüzden son haftalara bırakmayız falan dedi , perinatolojiye gönderdi gittik . Bant gibi görünüyor ama bant değil defter yaprağı gibiymiş orda daha net göründü sarılma durumu vs imkansız dedi . Genel olarak aşırı risk oluşturacak bir şey değil dedi şuan 28. Haftandayım inan biz de her gün stres yaptık hiç gerek yokmuş