dailymom Bebeğime henüz isim bulamadım önerileriniz varsa yardımcı olun 🥲 Biz Karan ismini düşündük kimisi beğendi kimi saçma buldu onun dışında Kuzey, Aslan, Sarp önerileri geldi siz ne isim verdiniz, düşündüklerimiz nasıl fikirlerinize ihtiyacım var 💙
Nazlimom dailymom Zeyd ismi hoşuma gidiyor ikili isimde Zeyd ismi olunca da güzel Hamza Zeyd, Zeyd Mirza , Zeyd Ali
1demetyasemen dailymom biz Türkçe isim olsun pek fazla duyulmamış olsun istedik o yüzden Barlas koyucaz. 🩵 Aklımdakilerde karar verdiğim o kadar ayrı oldu ki. Normalde Emir, Doruk falan istiyodum 😂 ama isim konusunda o his geliyo Barlas ismini duyunca bu olmalı dedim 🥹 umarım sende içine sinen ismi bulursun 🙏🏻
aylah61 Biz Altay Tuna koyacağız nasipse. Bunlar olmasaydı Göktuğ, Mert , Kağan gibi isimleri de beğenmiştik