Kızlar bu sabah e nabıza bi bakayım dedim ve sisteme düşmüş 0.01 yani hamile değilim. Test bozukmuş demekki. Ben biraz daha sonra düşünüyordum oğlum daha küçük diye(28 aylık) ama eşim çok istiyordu o üzülecek söyleyemedim kan sonucunu. Ama korunmasız ve yumurtlama döneminde yaptıgımız halde neden olmuyor acaba bi dr a gideceğim. Bundan 5 ay önce de testte pozitif çıkmıstı ve yine hamile değilmişim.