Zbyd3 sunbloom123 bende de oluyor 24 hafta olcak suyu bi kaö gündür 1 litre kadar içiyorum ondan heralde 2 üstünde içince olmuyordu .
1oglanannesi sunbloom123 bu gune akıntınz olmuyomuydu bende basından berı oluyo garıpsemıyorum artık fıtıl fılan kulanıyorum komtrole gıdınce doktorunuza söyleyın kontrol yapsın neden olmus bakılsın ılac fıtıl lazım ola bılır
mor_menekse1 sunbloom123 enfeksiyon olabilir bende de hep vardi ben normal sanıyordum hep enfeksiyon çıktı ilaç kulandim fahifledi daha snra yine tahlil verdim tamamen bitmemiş dedi yine ilaç verdi baktım çok çok azaldı meğerse idarar yolu enfeksiyonu yuzumdenmis arada olması normal ama benim hep vardi yarın yine tahlil vercem insAllah bitmiştir su icemiyorum gece bile lavaboya kalkmam sabah giderim tahlil verin olmadi . 29+0 oldum bu güne kadar hep vardi
sunbloom123 1oglanannesi bende devamlı olan bir akıntı yok ondan garipsiyorum sanırım çok arada geliyor gelincede bii korkuyorum ya
mor_menekse1 sunbloom123 o zman birsy yoktur anlık öyle normal bir alıntıdır demek ki yinede rahatsiz edecek kadar olursa tahlil verip bakın lütfen kndiniz önemseyin şahsen benim doktorum takip et diyip bana bırakıyor
sunbloom123 1oglanannesi kontrolüme daha var2 hafta kadar ama devam ederse erkene alırım olmadı teşekkürler 🌸
sunbloom123 mor_menekse1 teşekkür ederim canım işte kontroller ayda 1 olunca onu bekliyoruz testleride yeni vermiştim ondan
lotusflowers Ben iki kere akıntı yaşadım ilkinde sadece akıntı vardı fitil verdi enfeksiyondur dedi doktor. İkincide kaşıntı falanda vardı şeffaf bi akıntıydı yine fitil verdi. Kontrole gidince doktora söyleyin belki sizinde enfeksiyondur
sunbloom123 lotusflowers özelde takipliyim devlete test veriyorum devletteki kadın doğum doktoru enfeksiyon vardır diyip ilaç yazdı bende kendi doktoruma sormadan başlamadım kendi doktorum baktı sende enfeksiyon yokki nasıl bu ilacı yazmış dedi o yüzden devlete de güvenim sarsıldı maalesef kendi doktoruma muayne günümü bekliyorum