betulmommy erken doğum riski var diye biliyorum ben biraz panik birisiyim doktorum panik yapmamı istemiyor sanırım sordum çünkü şuan için bi risk var mı diye erken doğum gibi yok dedi amniyon sıvısı 24 tü en son gittiğimde artmış dedi 24 den fazlası sıkıntı zaten ama bana bu haftalarda bebek büyüdüğü için artacağını söyledi istersen hiç şeker yeme yine artacak 30 larda azalacak dedi diyet yapıyorum şeker takibi yapıyorum yine evde tokluklarım normal zaten sadece açlık sınırda diyetle oda düşüyor