gozzdee06 Kızlar aranızda 4-5 haftalık gebe olup sağ leğen kemiği ağrısı regl gibi sancı ve arada vajinaya giren sızı batma yaşayan var mı ilk gebeliğim ve korkuyorum
buse_yoldas gozzdee06 benimde yarın 6 hafta olacak ara sıra regl ağrısı gibi oluyo aklım çıkıyo ama gayet normal hiç korkmayın ben çok korkuyorum ama
gecemavisiii gozzdee06 benimde en başlarda sürekli regl gibi ağrılarım bel ağrılarım çok oluyordu şuan 7. Haftayım o ağrılarım geçti artık merak etmeyin bu gayet normal bu arada benimde ilk 😁
mlkbildk gozzdee06 ben 5 haftalık gebeyim ve arada regli ağrısı gib sancıyor doktora sorduğumda riskli değil dedi inşallah değildir
OZGE_SARI Bende 6 haftalık gebeyim. Benim de hala ara ara regli sancısı gibi sancım oluyor. Ebe bir arkadaşıma sordum normal dedi. Yerleşme ağrısı olabiliyormuş. Ağır kaldırmamaya dikkat et. İlk 12 hafta çok önemli
ozgenurd Benimde 5. Haftam ara ara sancı giriyor eminim seninde öyledir herkese oluyormuş sanırım inşallah korkacak bir şey yok
2_cocukluanne 12kasimda beta 58.4 çıktı 13 Kasım’da beta 67.9 15 Kasım’da beta 154 17 Kasımda beta 260 19 Kasım’da beta 336 8 Ekim son adet tarihim geç döllenme diyor tam haftami bilmiyorum bile