OZGE_SARI Evet bende 6 haftalık gebeyim ve ara ara kramp giriyor regli sancısı gibi. Sordum ve yerleşme ağrısı dediler. İlk 12 hafta kendine dikkat et. Ağır kaldırma felan dediler.
ozlemyilmaz60 Kız karısı çok normal canım çünkü rahim genişliyor kalınlaşıyor bebek yerleşmeye çalışıyor eğer herhangi bir kanama ve çok şiddetli geçmeyecek şekilde ağrılar olursa o şekilde doktora gözükebilirsin