zeducum Merhaba arkadaşlar betam 5 bin üzeri geldi 1 hafta sonra dr gittim. Kese var ama haftasına göre küçük gözüküyordu içinde de bebek yok. Normalde 6+1 olması lazım. Beta bu kadar yüksekken bebek olmaması normal mi? Sizce boş gebelik mi?
kizinaasikanne zeducum 6+1 de görünmedi 10 gün sonra gel dedi öyle yaptım gördü 😊 haftan daha küçük 8. Haftaya kadar yolun var
nursenasu27 zeducum geç döllenme olabilir benimde öyleydi bende geç gördüm mutlaka başka doktora da başvurun derim ben öyle yapmıştım o haftalar da
iremmomi zeducum bende bugün gittim kese var bebek var ama küçük kalmış dedi gelişmemiş tam 7.5 haftalığım normalde alttan da baktı normalde kalp atışını duymamız gerekiyor ama duyamadım haftaya yineçağırdı aspirin verdi bana ama kahverengi çamur gibi akıntım da var
ecrnkzbngndz Boş gebelik falan olabilirmi acaba benım 5000 üzeri en son muayenem 6hafta 2 gunlukkendi bebek gözüktü ve kalp atışı dinledik ama herkesini bir degıldır tabi
zeducum ecrnkzbngndz ya bende şüpheleniyorum Dr 15 gün sonra gel dedi net konuşmadı. Bir de beta 5 bin geldikten 1 hafta sonra muayeneye gittim net olsun diye
eed21 Benim 11 binin üzerindeydi kese vardı bebiş yoktu doktor bi hafta sonra gel duyarsın kalbini dedi duyduk elhamdülillah
zeducum eed21 beta 5 bin üzeri geldikten 1 hafta sonra gittim günlükyüzde 50 artsa yine beta çok yüksek olmaz mı aklım karıştı :(
tugbazeyd1 Benim 2.gebeliğim 5100le öğrendim 1 hafta somra gittim sadece kese vardı 5 haftalık dedi 2 hafta sonra tekrar gittim daha yeni 6 haftalıkmış küçükmüş bebişi gördük kalp atışını zor duyduk şuan 21 haftalığız kızımı bekliyorum😍
zeducum tugbazeyd1 maşallah sağlıklı doğum olsun inşallah peki sat tarihiyle uyumlu muydu? Yoksa geç döllenme miymiş?
2_cocukluanne 12kasimda beta 58.4 çıktı 13 Kasım’da beta 67.9 15 Kasım’da beta 154 17 Kasımda beta 260 19 Kasım’da beta 336 çıktı Doktor boş gebelik veya kimyasal yada bebek var ufak fiyor akıl verin banada kızlar
zeducum 2_cocukluanne bilgim yok maalesef ama beta artış göstermiş kimyasal olsa iniş cıkıs oluyor bildiğim kadarıyla. Bir de bebek 5 bin beta üzeri kari ndan gözüküyormuş
tugbazeyd1 zeducum çok sağolun inşallah yani şuanlık sat’a göre uyumlu gidiyoruz dediğim gibi sadece ilk gittiğimde 6 haftalık denmişti halbuki 4 haftalıkmış 2gittiğimde yeni 6 haftalık olmuştu
zeducum kizinaasikanne banada 15 gün sonra gel dedi beklemek zor geliyo ne zormuş ilkte hiç böyle yaşamamıştık
zeducum nursenasu27 7. Hafta içinde gitsem mi kararsızım net olsun 8 de gel dedi. doktorum ilk cocugumdaki doktorum çok güveniyorum çevremde tercih edilen bir doktor yine de gideyim mi sizce başka doktora
2_cocukluanne zeducum demi banada öyle geldi kimyasal boş olsa iner benim yükseliyor azda olsa inşallah sağ sağlım alırız kucağımıza
zeducum 2_cocukluanne boş gebelik normal gebelik seyrinde olabiliyormuş ama kimyasal zaten bir süre sonra kanama yapıyor beta düşürüyor. Sizin beta düşük beklemeniz lazım bebek gözükmesi için hayırlısı olsun inşallah
kizinaasikanne zeducum ben ilkte de yaşadığım için 🙈 evet biraz zor beklemek inşallah sağlıklı bir şekilde görünür
nursenasu27 zeducum bende en popüler özelin en popüler doktoruna gittim gebeliğimi bilemedi mesela canım bi süre daha bekleyip yine aynı doktoruna gidebilirsin veya başka bi sağlam doktora