Bende var. Altus 91 ıc ısı pompalı olan. Ben gayet memnunum. Evimde kedi var tüy ve toz olayını aşırı derecede azalttı. Kumaşa uygun kullanmak çok yüksek ısıda ve uzun sürede atmamak lazım. Kısa sürede de kuruyor çünkü. Bazen program 2 saat gösteriyor ama içindekiler 1.30 saatte kuruyor ve makina sonlanıyor. Bir iki pamuklu kıyafetim dışında çekme sorunu da yaşamadım. İyi ki almışım diyorum her seferinde. Gider borusu da şart değil haznesine su birikiyor. Döküyorsunuz. Gideriniz varsa bağlatabilirsiniz de