sudebsrn Kızlar 4 aylık olduk ama ben bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum küçük diye mi siz ne zaman hissettiniz
1oglanannesi sudebsrn ılk bebekmı? Bende ıkıncı 17+1 hafta az az hıs edıyorum ılkde 20 de hıss etmısdım ama
klncbebek sudebsrn ikinci gebeliğim 19+5 olduk hâlâ hissetmiyorum ikinci gebelikte daha erken hissedilir diyorlarda hissedilmiyor
1oglanannesi sudebsrn evet çok ılk gebelıklerde bıraz gec hiss ediliyo ultrasonda fılan haraketlıyse ıyıyse sorun yok 🥰
ozlemyilmaz60 Kızlar benimle üçüncü küpeliyim şu an 18 haftalık olduk ama sanki hala net bir şeyler hissetmiyorum oysaki sanki hissetmem gerektiğini düşünüyorum