GirlandBoy_Mom kizmizimavi ay inşallah düzelsin de başka bişey istemiyorum sadece çok zor onu biliyorum
Deleted33000 GirlandBoy_Mom nedense biz anneler hep kendimizi erteliyoruz degilmi bak nezaman gideceğini bile söyleyemiyorsun
GirlandBoy_Mom Deleted33000 evet canım eşim gel gidelim diyor ben şimdi bi dursun diye diye 3 sene oldu bazen çok zorlandığım zamanlarda oluyor ama napalım öncelik çocuklarımız
GirlandBoy_Mom bebeklerim__ çok şükür kuzum benim oğlan düzeldi gibi Rabbime bin şükür en azından verdiğimi içiyor aç kalmıyor yavrum
GirlandBoy_Mom bebeklerim__ Sağ ol kuzum idare ediyoruz yani şu an hani çok da tamamen düzeldi diyemem ama geçecek inşallah