Noyimommy anonim51 bebeğin büyümesine bağlı olabilir benim idrar yolu enfeksiyonum olduğunda da arada oluyodu
ozllemm01 Benim de 27+2 hafta. 1 haftadır ara ara sol kasıkta batma hissi var. Ben yatmayı pek sevmiyorum genelde ayaktayım ondan mı oluyor bilemedim bu haftalarda yorulduğumu hissediyorum artık çünkü.. İlk kontrolümde sormayı düşünüyorum ben de