aboutbehis enasill Round ligament agrisi diye bir terim var belki odur. Bende cok oluyor cunku. Gobek buyudukce agri kaburgalarima kadar cikti. Boyle kas agrisi gibi bir hissi var, bazen de ovulasyon agrisi gibi asagida.
nursenasu27 enasill benimde öyle ağrılarım olurdu iki defa mr çekildim en sonunda sakroiliak eklem iltihabı teşhisi konuldu devam ederse mutlaka bi fizik tedaviye bölümüne gidin derim çünkü kadın doğum doktoru gebeliğe ait bi ağrıya benzemiyor demişti
Bebegimlee enasill daha yolun başındasın ben Allah nasip ederse 37 32 den beri böyleyim bende sende erken başlamış
RNurAts enasill ayy bende 15+5 im şuan ve bende ilk defa bugün oldu. Sağ alt tarafımda bir ağrı hissettim çok şiddetli ve uzun süreli bir ağrı değildi belki bebeğin büyümesine bağlı olabilir. Pazartesi kontrolüm var doktorumla görüşeceğim.
ece00008 Ben de 10 haftalığım. Sağ alt arka kısımda yani tam böbrek kısmında ağrım var ben de konu açacaktım görmüşken buraya yazayım dedim . Bu haftalarda böbrek ağrısı yaşayan var mı acaba kızlar. Çok su içemiyorum ondan da olabilir mi acaba
Bbgg enasill enfeksiyondan oluyor, bende de olmuştu hastanede sedyeye yatamadım ağrıdan kıvranıyordum o derece kötüydüm sağ yanım ağrıyordu , kum döküyor olabilirsin dediler
gmzkml 20 haftada başlamıştı benimde sağ bel kalça ağrısı sağ üst bacağıma iniyor acı verici çok magnezyum epey iyi geldi