haklisinesracim 12. Haftadayim kabız oldum wc de zorladim baya. Bu haftada bisey olmaz diye duymustum ama kasiklarim agriyor tehlikeye girmis olsbilir mi bebek
Neslihant haklisinesracim benimde 11 ve 12 haftada oldu ikisi arasinda sürdü ama sadece sonrasında birden geçti. Bi sorun olmado bebekte bnde baya zorlandim makatim kanadi fln🤭