Mrvtmr Saol cnm İnşallahhh🙏 Aynen tahmin edebiliyorum çektiğin acılar uykusuz geceler Eminim ki bir gülüşüne mis kokusuna değiyordur 😍 Şimdi de çok kolay değil ama doğunca daha zor oluyor diyolar..Şimdi karnımda uyuma sorunu,gaz sorunu yok.. Yemek yedi mi yemedi mi neden huysuz demiyorum.. Doğunca az çok tahmin ediyorum başıma gelecekleri🙈 Ama mis kokusunu hayal edince herşeye razıyım bi an önce zaman geçsin gelsin kuzum diyorum 🙏😍