ben de doktorumuzun önerisi ile mumsy natural bebek şampuanı, losyonu ve pişik kremini kullanıyorum. göğüs ucu yarası çekerken keşfetmiştim bu markayı sonra doktorumuzda bebeği oldu, o da bu markayı kullandı. şampuanı, losyonu ve pişik kremini de ilk o önerdi. Kendi profilinde de çok övdüğü bir marka. temiz içerikli, kaliteli bir marka. inceledim kadın girişimci markası, bu sene ödül almış.