Fatma-44 senelerdir mustela kullanıyorum memnunum aslında ama son birkaç gündür şunu yaşıyorum. Bebeğim 6 aylık oldu ve kafasında konak gördüm azıcık. Doktorumuzun tavsiyesi üzerine zeytinyağı sürdüm beklettim ve taradım, konak geçti. Ama üzerine 2 akşamdır bebeğimi yıkıyorum üst üste mustela kullandım, zeytinyağını almadı. Hala yağlı yağlı geziyor çocuğum. Şampuan kokuyor ama temizlemiyor yani.
Bu durum olmasa her banyoda şampuan kullanmıyorum. Her gün banyo yaptırdığım haftalarda, haftada toplam2 ya da 3 kere kullanırım.