Ben bugün tüp bebek tedavisine başladım gonalf verdi 150 lik yapcan sonra bidaha 150 lik yapcan dedi kâğıdımda da 4 gün 300 yazıyor 300 e tamamlıcam ama yorgunluktan karmaşıklıktan şunu sormayı unuttum ben 1 günde 2 kez 150 150 yapıp 300 e mi tamamlayacağım yoksa 150 150 olarak günlük mü vurulcam ay nolur bilgisi olan beni aydınlatsın yaa perşembe yani bugün gittim pazartesi yada Salı ultrasondan bakacaklar