Arkadaşlar merhaba bende pcos var 1.5 yıldır deniyoruz çocuk için olmuyor doktorum 3 aydır klomen + duphaston kullandırdı bu ay kesti. 11 kasım regli oldum 17 kasım rahim filmi çektirdim. Görüntüleme merkezinde sol tüpde sıvı var dediler. Doktoruma söyledim regli 1. Günü ara dediler sanırım ozaman bakılcak. Ovulasyona başladım dün. 19 unda silik çıktı bugun öğlen koyu çıktı sizce denesem faydalı olur mu bakar mısınız