Lexias Kızlar 25+2 olduk dünden beri böyle bişey yok yani tamam geçen haftada hissediyordum ama şuan aşırı derecede hiç durmuyor ve çok güçlü vuruyor artık yani uyuyamıyorum normal mi 🥹🥹🥹
Sizdenbirii1 Lexias hareketli bebek sağlıklı bebektir der doktorlar hep keyfi yerinde oldugu için böyle hareketli olurlarmış
Admsarzu Lexias benimkide hareketliydi seninki gibi ben 16. Haftamdan beri hissediyorum bide son haftalarda daha çok artık uyutmuyordu suan 20+4 dünden beri hareket etmeyince çok tedirgin oldum doktora koştum iyiymiş sükür. Ay etsin hareket bacım bisi olmaz etmezse sıkıntı ağlamaktan öldüm doktorum da çok korktu valla
Deleted33000 Lexias bazı bebekler çok hareketli oluyor benimki de karnındayken öyleydi kocama sarılıp yatamazdim eşim bile hissederdi hareketleri doğdu hala aynı tepinmeye devamkeeeee
mor_menekse1 Lexias 🤣🤣 benimki 29 haftalik bıraksam çıkıp halay çekecek ay sinir oluyorum bazen dur demek istiyorum ikiz çocuklarım var onlarda durmayinca yeterrrrrr dicem artık 😂😂
Lexias Sizdenbirii1 çok şükür insallah öyledir ama içim garip oluyo resmen herseyini hissediyorum çok garibime gitti hiç durmuyor
dimpleuser Bende öyle hissediyorum hele akşam yatağa geçince zıp zıp gibi ,tam dalarken yapıyor bazen korkuyorum
Lexias Admsarzu çok şükür ama şimdiden böyleyse yani 4-5 hafta sonra hayal edemiyorum korktum biraz 😀
aboutbehis Lexias Masallah deyin ne guzel iste. Siz bir de 30 lara gelin de gorun cikmaya yer ariyorlar🥹🥹🥹 Plasentasi arkada oldugu icin cok belli oluyor hareketleri, sizinki de oyle mi? ☺️
Lexias aboutbehis Plesenta önduvar benim öyle yazıyor detaylıda ama 55 kiloyum ondan mı çok hissediyorum bilmiyorum
dilaraacet Lexias benimde aynı öyle çok hareketli ve tekmeleri çok sert artık normal canım bundan sonra bu tekmelerin daha da fazlası gelecek 😃😃
juli_naz Lexias benim bebeğimde öyleydi 9 ay boyunca her kontrolde doktor bunu diyordu,,çok hareketli,,😆ve şu anda 20 günlük 6 aylık yürür gibi 🤣