Kızlar demirim düşük çıkmıştı, doktor herkesin bildiği demir ilacı Ferro senol verdi, ama ilaç beni çok etkiliyor, çok afedersiniz ama büyük tuvaletimin rengi simsiyah, bu kadar normal mi, p.tesi günü kontrole gideceğim yine sorcam doktora ama, siz ne kullanıyorsunuz hangi demir ilacından memnunsunuz, ne önerirsiniz destek olursanız çok sevinirim