28 haftalık hamileyim. Tansiyonum yüksek olduğu için Alfamet günde 8 adet kullanıyorum, düşmediği için yani 4×2 şeklinde ikişer adet içiyorum. Kan ve idrar tahlilim temiz çıkmıştı bu yüzden tavurcu oldum ama sonradan tekrar Tansiyon çok yükselince hastaneye gittim ve karaciğer Enzimlerim birden yükselmeye başladı acaba bu kadar çok alfamet kullandığım için olmuş olabilir mi, tansiyonumu da düşürmüyor bu alfamet gözlem altında tutuluyorum. Eşim 8 adet ilaç alma diyor hem faydası olmuyor hemde karaciğer Enzimlerim ondan yükselmiş olabilir diyor bu durumu yaşayan var mı 4×2 şeklinde değil de 4×1 şeklinde kullanmayı düşünüyorum yani günde 4 tane