Merhaba bununda kız olduğunu öğrendim çok emin değilim ama geçen hafta erkek demiş buharta ultrason kontrolume gittiğimizde kardeşime yazmış vermiş neyse yaptık parti vs kız olduğunu öğrendim ama hala yanılıyormuş gibime geliyor herkes erkek diyor çünkü neyse sağlıkla gelsin kız istiyordum zaten ama hala inanmayanlar var çözemedim muallakta kaldım 🤣 eşimde olsaydı bir tane diyor ben asla öyle bişi düşünmedim hepte hissettim rüyamda hepsini de gördüm sizce değişme ihtimali varmıdır bir ay sonra gideceğim artık . 3 kızı olanlar deneyimleriniz neler korkmalımıyım saç baş yoluşmalarından 🤣🤣🤣