berfu04 Merhaba hanımlar sizlere birşey sormak istiyorum korunmama rağmen hamile kaldım 4 buçuk aylık bebeğim var sezaryen doğum oldu çok stresliyim Allah nasip etmiş aldırmaktan da korkuyorum iki bebeğe yetebilecekmiyim başına gelen oldu mu