citiranne20 sevimnur6666 bir komşumuz vardı servergaziye gitti doğum yapacağı gün daha zaman var diyip göndermişler sonra da onlar Paüye gitmiş orada da çocuk kendi pisliğini yiyor almalıyız demişler ve orda doğurmuş ama devlet hakkında hiçbir fikrim yok