Öncelikle hepinize güzel bir psikoloji ve bol moral öneriyorum . Allah hepimizin yardımcısı olsun . Geçen sene 3 aylık düşükten sonra bu sene 12 haftalıkken serklaj yapıldı ve doktorum tamamen hareketli olacaksın dedi . Normal hayatıma devam ettim . Şuan 36 haftalık olduk önümüzdeki hafta dikişlerim alınacak . Ben hareket kısıtlama olmamasına rağmen zor bir psikoloji atlattım . Allah herkesin yardımcısı olsun .