Momyy_baby Güzelyalıda hülya hocaya giden var mı memnun musunuz bir de doğum paketi ne kadar biliyor musunuz sigortasızlar için değişiyor mu paket ücreti
esrashnn01 Momyy_baby merhaba ben Hülya hocanın takibindeyim doğum ücretini şu an bilmiyorum ancak muayene ücreti 1850₺ çok zarif nazik ve bilgili bir doktor ben çok memnunum ilk gebeliğim ileri hafta kayıp ile sonlandı maalesef o yüzden ister istemez stres ve korkularım var ama Hülya hoca çok güzel motive ediyor
Momyy_baby imaramm bu ay bitti bugün aralık için dediniz sanırım gittiğinizde bilgi verir misiniz acaba memnun kalırsanız
imaramm Momyy_baby Aralık 25 yarın randevu alacağım insallah tabiki. Normalde ilk cocugumu wmel hurriyet akmanda doğurdum.
Momyy_baby imaramm anladım teşekkür ederim ☺️ ben de şuan halil ibrahım altıncıya gidiyorum hülya hanımla bu doktor arasında kalmıştım
Momyy_baby busrax_ vallahi bir defa tek gittim ayın 4 ünde tekrardan gidicem ilk gidişimde ilgiliydi samimi bi doktordu
Momyy_baby QBuse1123 şimdi kendi kliniği var oraya gidiyorum evet ilgili bi doktor soğuk değildi öyle umarım bilgisinden de memnun kalırım ya
Momyy_baby esrashnn01 anladım bende bakıcam duruma göre hülya hocaya geçebilirim aslında sizde inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza bebeğinizi 🙏
Mhtap1 Bundan 3 ay önce sorduğumda 55.000 gibi bi fiyat vermişlerdi. Ben Önder Başeğmeze gidiyorum yarın doğum yapıcam 40.000 Nakit 42.000 kredi kartı ile doğum ücreti istediler. 1.850 de muayene ücreti ödüyorum