beyazkelebek45 ben kullandım ama gebelik olmadı şimdi de femaraya başladım ikinci ayım bu. Letu kullandığım zamanlar eşimle uzak kaldığımız zamanlar oldu haliyle düzenli bi şekilde ilerleyemedik bazen aksilikler oldu muayeneye gidemedim vs ama yumurtaları çok güzel geliştiriyor, büyütüyor. Önemli olan düzenli kullanmak, olur bence, gebe kalan çok var. 🙂