Damlalala Kızlar 25 haftalığım rahim ağzı uzunluğu normal ama bebeğin başı aşağıda baskı yapıyor doktor sabah akşam Progestan hapı verdi durumu biz gibi olan var mı erken doğum riski olur mu ilk gebeliğim olunca tedirgin oldum
nurayett Damlalala benim de ilk gebeliğim boyunca başı aşağıdaydı kanaman leken vs olmadığı sürece sorun yok diye biliyorum
prensesannesi611 Damlalala korkma canım benim kızımda 27 haftada döndü şuan kucağımda 5 aylık dua et bişey olmaz 😇
TKumsall Damlalala sancın lekelenmen kanama gibi biseyin yoksa sorun olmaz benim sancım vardı bebekte dönmüştü erkenden erken doğum yaptım ama ilkinde 36ya kadar tutabildik en azından kuvoze felan girmedi bol bol dinlen stres yapma
HaticeArCi Damlalala vala benim kız bi baş aşağı bi yan bi yukarı. Maşallah. Doğuma kadar döner bence bir kac tur. Acaba kanala mi girdi de ilac verdi dicem bilemedim.
Damlalala HaticeArCi doktor öyle bir şey demedi hatta ben baş dönmesi falan yapıyor diye günde 1 alıyordum bana özellikle 2 al dedi tekrardan