Goldgirl suhedaadsz normal 7 haftayım bende kramplar batmalar sancılar oluyp benim bide düşük riskim var doktoruma dün gittim vajinal fitil verdi progestan rahim içinde hafif kanama var dedi ben bildiğin halsizlikten yatak döşek yatıyorum
suhedaadsz Goldgirl kötüyü düşünme sen sadece duanı et içini ferah tut rabbim hakkında olanı hayırlı eylesin sağlıkla kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin gönlünü ferah tut 🙏
Kukoss Kramplarinizi progestan fitille gecirmenizi siddetle oneririm. Kasilma kramp riskli oluyo en basta ozellikle.
Kukoss suhedaadsz aldirin fitil parayla aliniyo kramp cekmemeniz lazim bir zararida yoj ben tup bebekliyim. 33. Haftama giricem okadar uzun zaman kullandim ki. Dogal hormon o sorun olmaz ve yatin ayaklarnizi sicak tutun belinizide
suhedaadsz Goldgirl benim yerleşme lekesi olmuştu önlem amaçlı aldık ama daha önce 1 düşüğüm oldu korkuyoruz aslında
Goldgirl suhedaadsz anlıyorum benimde 3 düşüğüm var aslımda 3 ay geçmeden etrafa hamile olumduğunu duyurmican