rainbowdash rabiabass pik canım kolay gelsin şimdiden değerlendir bugünü hatta 2 3 gün üst üste olsa daha süper olur🤭
ayse988 ayseveysel Allysworld damla6565 kızlarr benim testime de bakar mısın dün baya koyuydu bugünde hafif gitmiş ama koyu 2 gündür değerlendiriyorum bugünde gerekli mi ya
rabiabass rainbowdash ayy evet bencede bugün geldi testler direkt yaptım böyle çıktı anlamıştım zaten ama bu kadar koyu beklemiyordumm
ayseveysel Evet pik, Rabbim gönlünüze göre versin inşallah🤲🌸 inşallah bir kaç hafta sonra güzel haberler alalım sizden🤗
emine717_ gizemsrkrtl iki tane çizgi oluyor t ve c çizgisi t c kadar koyu ya da c den daha koyu çıktığı zaman pik oluyor pik olduktan bazen bir bazen iki gün sonra çatlama oluyor ve testteki t çizgisi silikleşmis oluyor pik gördüğümuz zaman 3 gün üst üste değerlendirme öneriliyor canım
peanutbutter Merhaba ben de bu ay içgüdüsel ve akıntı takibi ile değerlendirdim ama keşke ovülasyon testi mi yapsaydım diye üzüldüm sonradan. Regl bittikten ne kadar süre sonra başladınız yapmaya? Bu piki görmeden de yapmaya başlıyor herkes
emine717_ peanutbutter bende pcos var adetlerim ve yumurtlama düzensiz oluyor bende onun için ben adet bittiği gün başlıyorum yumurtlama olana kadar yapıyorum ama eğer adetlerin duzenliyse örneğin 28 günde oluyorsa 12 ve 16m günler arası oluyor genelde yumurtlama yani ona göre başlayabilirsin ama akıntı her zaman ovulasyonda pik gördüğümüz güne denkgelmiyor canım benim ovulasyon yapmak çok büyük stres sebebi eğer düzenli gün aşırı ilişkin oluyorsa sperm yumurtayı her halükarda yakalar diyolar rabbim gönlüne göre versin 🌸
rabiabass peanutbutter bende ilk kez kullanıyorum zaten ilk hamileliğim olacak Allah nasip ederse.Ben genelde günü gününe adet olurum yumurtlama zamanımıda iyi bilirim anlarım ama bu sekilde değerlendirmek istedim daha kesin olsun diye rutin kontrollerimi yaptırdım bir sıkıntım yok fakat sperm güclü mü onu bilmediğimden pik olan günü değerlendirmek istedim güm aşırı ya da üst üste olam ilişkilerde sperm gücsüzleşiyor vs diye okumuştum o yüzden pik gününü değerlendirmek için aldım açıkcası benimki biraz kesin olsun diye❤️🤲🏻 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah❤️
peanutbutter rabiabass amin canım çok teşekkür ederim cevabın için dilerim güzel haberler alırsın tez zamanda 🌸🙏🏻 inşallah isteyen herkese nasip etsin rabbim
emine717_ smyyy95 öğrenenler var canım bat günü ya da bat yaklaştığı zaman ovulasyon testi pike yakın çıkıyormuş dediklerine göre
esiladuhan smyyy95 ilk ovulasyonla öğrenmiştim pik çıkınca şüphelendim test yaptım aşırı silik bi pozitifti ama ovulasyon pik çıkıyordu
smyyy95 emine717_ bugün dpo 7 dün yaptım silik di bugünde yaptım baya belirgin çıktı adetime 9 gün kaldı
emine717_ smyyy95 daha 9 gün varken çok çok erken canım benim ovulasyondan 7 gün sonrası ise lh dalgalanmasi olabilir