sehertanyeri Kesemi gören herkes erkek diyor bu şekilde olup benım farklı çıktı diyen anneler var mı şuan 11+2 haftalığız daha cinsiyet öğrenmeye vakit var yanılma payları olur mu bu tarz teorilerin 🥹