Mesela ben, daha ilişki ve yumurtlama üzerinden 4 gün geçti anında belirti arıyorum
Yok akıntım gelmedi bişey olmadı neden olmadı gibi… diğer kaybettigim bebeğim de hep beyaz akıntım olmuştu ilişki günü itibaren
Şimdi 4 gün oldu hiç akıntım yok düşünmeden edemiyorum
Uzayan şeffaf akıntı geldi diye değerlendirmek istedim ama Engel olamiyorum hep aklimin bir ucunda bebiş, biliyorum salsam daha güzel ilerleyecek hayati akisina bırakmak gerekiyor bazen ama dur diyemiyorum kendime haha ✨