Merhaba kızlaaarr🐣 161 boyda 87 kiloyum, 26 yaşındayım. 6 sene önce 21 kilo verdim (93′ten 71′e) fakat pandemyle geri almaya başladım. Son 3 senedir 80′de sabittim ama yazın geçirdğim dış gebelik sonrası MTX iğnesi oldum ve sonra ameliyat olarak tüpüm alındı. Metabolizmam çok yavaşladı ve beslenmemde değişlik yapmadığım hâlde 87 oldum maalesef. Spor-diyet sürecinden çok sıkıldım. Tüp mide ameliyatı olmak istiyorum. Tüp mideden sonra ne zaman gebe kalınabilir? Ya da doğumdan ne kadar süre sonra tüp mide olunabilir? Tecrübe edeniniz var mı? Tüp mide süreci, iyileşme süreci gibi konularda da bilgi verirseniz çok sevinirim.💖