damla6565 Kızlar adetime 3 gün var silik bir çizgi görüyorum siz de görebiliyor musunuz Yani elime alınca net bir şekilde çizgiyi görebiliyorum 🥹🥺
beriii47_ damla6565 damla6565 https://mutluresim.com/images/2025/11/20/XqzGTL.jpg. benimkide öyleydi şimdi 11+5
damla6565 Allahneverdiysee hangi açıdan bakarsam bakayım görebiliyorum acaba bu kuruma çizgisi falan değildir değil mi
Allahneverdiysee damla6565 ilk dakikalarda çıktıysa kuruma değildir bence testin markası da önemli tabi
beriii47_ damla6565 evet benim günüm geçmişti ona rağmen silik seninkine daha var bence vardır inşallah
Allahneverdiysee damla6565 o markayı bilmiyorum canım inşallah vardır yarın tekrarla istersen varsa gitgide koyulaşır zaten
ayseveysel damla6565 bir gebenin günlüğü hassas bi test bende onda öğrendim sonra prodoctor ile yaptım
superstar_00 damla6565 Bu da benim bir ebenin günlüğü testim sonuç negatif kendisine yazdım kuruma çizgisidir dedi ama ilk yaptığımda hemen çıkmıştı. İnşallah sizinki doğrudur hamilesinizdir.
damla6565 Allahneverdiysee yarın sabah erken gebelik testi ile denicem olursa vardır çıkar zaten inşallah da vardır 🙏🥰
tugba0305 damla6565 bence de tekrarlayın belli olmaz ama var olduğunda direkt ilk 5 dk da çizgi beliriyor net olarak
eni67 Ben de çizgiyi gördüm canım kaset testler de daha geç belli oluyor kan versen yada erken gebelik testi yapsan daha net sonuç alırsın inşallah vardır
damla6565 tugba0305 ben bunu yaptım köşeye bıraktım 5 dakika falan olmadı bir işim vardı çok kısa onu hallettim teste baktım hemen çizgiyi fark ettim yani elime alınca cidden her açıdan bakınca çizgiyi görebiliyorum umarım vardır 🙂🥹
tugba0305 damla6565 Allah gönlüne göre versin istediğin gibi olur inşallah canım birkaç gün bekle erken gebelik testi yap istersen