ErsBegAs
Kiz baligida yiyorum aslinda aksamlari pek yemek yiyemiyorum daha bulanti oldugu icin ondan mi oldu diyecem ama oglumdada böyleydim o iyi kilolu dogmustu bilemedim bacim ya insan ister istemez moral bozuyor bide böbreklerde genisleme var benim kizin sag böbrek soldan daha genismis idrar birikimi yani bu ama 22. haftadan beri var detayliya giriyorum hala bu yüzden bu mu sebep diyecem ama doktor alakalidir demedide