evahc Merhaba sevgili anneler, çamlıca erdem hastanesi kadın doğum memnun kaldığınız doktor varmıdır? herhangi bir postta detaylı bakamadım. Yardımcı olursanız çok sevinirim🤲🏻
arenibekliyoruz Bende şuan bunu arıyordum. Bir arkadaşım ayşe katrancıyı önerdi. Ama Hastanede 3 gün görev alıyormuş.
evahc bende onu duydum birinden vefa hocayıda öneren vardı. hani en azından takipli anneler deneyimlerini yazar belki☺️
Dilos24 Ücreti nedeniyle ben gidemiyorum ama daha önceki hamileliklerimde vefa hanıma gitmiştim inanılmaz iyi bir doktor
DilekH evahc çok güler yüzlü olduğu söylenemez ama saçma bir şekilde anne sıcaklığı aldım kendisinden . Duymam gereken herşeyi söylüyor zaten vitaminlerini falan hiç atlamadan takip ediyor benim için önemli olan herşeye dikkat ediyor
evahc DilekH sevindim adınıza gerçekten cünkü takip ve dikkat önemli . güleryüzlü olupta ilgilenmeyen o kadar çok doktor duydum ki🙏