Kızlar ben ilk doğumumu mecburi sezaryen olmuştum. 36.haftamda kontrole gittiğimde tansiyonum yüksek çıktığı için yatış vermişti doktorum. Bir hafta sonra suni sancı verilerek normal doğum süreci başlatıldı. Ama açılmam olmadığı için sezaryene alındım. 37+4 te doğdu oğlum. Şimdi 32 haftalığım tansiyon problemim yok çok şükür. Henüz nst ye girmedim. 2.sezaryende ne zamana kadar bekletirler, ne zamana gün verirler. Sizlerin nasıl oldu süreç