Sngl25 Rabbim sağlıcakla kolaylıkla kavuştursun canm devlet hastanelerinde yasak ama özel hastanede alıyorlar hepsinde alınıyor mu bilmiyorum ama benm doğumumda korona dönemi idi zaten tek eşimle ben gitmiştik kmseyede haber vermemiştim zaten kendi odamda sancı çektim orada sancımı tamamladım doğum hanede doğum yaptm tekrar odama gelip bir gece yatıp çıkmıştım çok memnun kalmıştım